Elif_2393 Ben de 16+1 haftalık gebeyim. Aşırı bulantım var öyle böyle değil. 10. Haftamdan beri prilam kullanıyorum. Gece uyumadan 2 tane içiyorum ama gün içinde hala bulantım devam ediyor bazı sabah ve akşamlar ilaca rağmen kusuyorum. Hatta içmicem artık dedim bi gün. İçmeme rağmen kusuyorum dedim. 😅 tek bi gün içmedim ağzıma bi damla su alsam kustum peşpeşe 5 defa falan ve acillik oldum o gün. Hala devam ediyorum. Tam kesmiyor ama sürünmeme engel en azından. 😔