betlulk05  Hanımlar 1 kasım yazdığım dünkü yaptığım test altındakiler de bugün yaptığım testler anlamdım ben mi yanlış yapıyorum tek çizgi bile çıkmadı testler mi yanlış acaba
Nur67 betlulk05 nasıl yapıyorsunuz anlatır mısınız yardımcı olayım? Testlerin bozuk olma durumı da var mı?
Asyarslan60 betlulk05 hayatım pet bardağa koy idrarını 15 saniye Max çizgisine değdirmeden bekle Yanlış yapmışsın ondan 😅
betlulk05 Nur67 idrar yaparken tutuyorum ama çok mu geliyo az mı geliyo anlayamadım idrarı bi kaba koymak gerekli
Elif-ada- betlulk05 Bir kaba idrar yapıp çubuğun Max tarafını siyah çizgiyi geçmeyecek şekilde kaba batırıp 10/15 sn tutup 10/15 dk çıkardıktan sonra bakmalısınız sonuca siz nasıl yapıyorsunuz testi
Nur67 betlulk05 arkadaşlarımız söylemiş zaten yanlış yapmışsınız olsun öğrenmiş oldunuz bidahakine doğrı yaparsınızz 🩷
Asyarslan60 betlulk05 öncesinden 2 saat sıvı alımı yapma kuzum ,ilk idrarla da yapma gün içinde yap daha net sonuç alırsın
betlulk05 Sevgiiss çok şükürrr 😄😄 sağolun dediğiniz gibi deneyince işe yaradı bişey daha öğrenmiş oldum