Bende 39+3. Bende oldum çatı 2 gün önce. Bir haftadır dediğin bu belirti bende devam ediyo ama gelen giden hiçbir şey yok malesef. Bence doğum belirtisi değil olsa benim doğumumum başlaması lazımdı çoktan ama inşallah ben yanılıyorumdur ve sağlıkla doğumun başlar canım