Kızlar 19 unda çatlatma 21 inde aşılama oldum. 4-5 gündür ara ara kasık ağrım vardı.ama bı gelip bı giden. Bel ağrım var dünden beri ,bobregime bile vurdu dün gece . Simdi geçti böbrek ağrım bel devam .birkaç gündür yoğun beyaz akıntım vardı.yapiskan bı şekilde. Yarım saat önce akıntının içinde pembelik gördüm. Peçeteye geldi. Yaşayan var mı böyle bir durum. Az önce baktım pembelik yok gelmiyor. Test alsam mı çıkar mı? Başına gelen varsa yazın nolur yardım