Kızlarrrr tam 10 gün geçti hala adet olmadım dün 2tane erken test 1 tane de normal testlerden aldım 3 de aynı aynı anda hemen çift çizgi oldu Sağlık ocağında da kan verdim dün sabah hala e nabızda görünmüyo çok merak ediyorum tabi böyle ani hareket ettiğim zaman da böyle bi sancı kramp gibi oluyo kasıklarımda acaba hamileyim çok heveslenmekte istemiyorum açıkçası yardımcı olunnnn bana❤️😘