Merhaba 33 haftalık hamileyim ve müthiş şişkinlik ve ödemim var bugün tartıldım ve 15 kilo almışım hamileliğimden bu yana normaldede kilolu bir kadınım ve 5 kiloyu 2 hafta içinde almışım çok üzüldüm şoka girdim sizler bu haftalarda kaç kilo aldınız 😞