Canim_bebegim27 AloneAngel58 Bel ağrısı gebeliğin olmazsa olmazlarindan biri çok normal cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Busecan Merhaba canım ben gebeliğimi öğrendiğim günden beri yaşadım bel ve kasık ağrısı resmen regl olacak gibiydim. 12.haftadan sonra pilatese başladım doktor tavsiyesiyle baya etki etti. Cinsiyeti erkek bu arada ağrıyla ilişkili bilmiyorum ☺️
AloneAngel58 Canim_bebegim27 Benim 3. Çocuğum canım 2 oğlumdada çok rahat hamilelik geçirince bundada bel ağrısı yaşayınca anlam veremiyorum çokk felaket ağrıyor
111anonim111 benim hem bel hemde bacak ağrım çok olmuştu ve kızım oldu ama bunlarla ne alakası var anlayamadım☺️