Papatyam02 orkidemm_ oncekı iğnede 18. Gun sabah 9 gıbı hasta olmustum bugunde bat günum bakalım pazartesıye kadar olmazsam ogun bırdaha test yapacam
Papatyam02 -Papatya33 vala dırek kırmızı geldı hemde bu son denemeydı zaten asılamaya gececez rdv almam lazım bu ay bısa gecer 11. Aya asılama olur