Merhabalar tüp bebekle geçen hafta hamile kaldığımı öğrendim ama daha sevinemeden kötü şeyler yaşadım. Daha önce yaşayanlar varsa desteğinizi bekliyorum. Ben 5.haftada keseyi gördüm herşey yolundaydı. Fakat 3 gün sonra hafif pembe kanamam geldi. Doktora gittik kanama alanı oluşmuş. zaten progestan iğneyi tüp bebek tedavisi için kullanıyordum ona devam ettirdi ve endol fitil verdi. Kan sulandırıcı kullanmıyordum. 2 gün leke şeklinde devam etti ama dün akşam yoğun kırmızı kanama başladı. Baya adetli gibi tuvalete gidince akıyor. Tekrar gittik doktora kanama alanının büyüdüğünü ama aktif kanama olmadığını söyledi. İlaçlara ilaveten progestanı hap olarak verdi. Kanama daha bir ay sürebilir dedi. Uzun oldu ama daha önce yaşayan atlatan var mı? Kanın aktığını hissettikçe çok tedirgin oluyorum günlerdir moralim çok bozuk.