Çekinerek soruyorum kusura bakmayın ama çok kafama takıldı hastanedeyken normaldi bugün doğum yapalı 5 gün oldu sumuksu çektikçe uzayan bir kanama oluyor bende. Ped neredeyse temiz wc çıktıkça böyle bir kanama türü oluyor. Sizde de oldu mu? İlk doğumumun üzerinden çok yıllar geçti tam hatırlayamıyorum