Sevgilimmmmmmm genelde geliyor bana da elma ye geçer demişlerdi daha kötü olmuştum prilam kullanarak biraz daha az kusarak geçirmiştim gözlemlediğim kadarıyla kız bebeklerde daha fazla kusma oluyor. Kendinizi kasmayın ne yaparsanız yapın bu süreç olacak ve geçecek ne yiyebiliyorsanız onu yiyin bebek şu an sizden besleniyor yediklerinizden değil doktorum böyle söylemişti. Ben ponçik ekmek arasına hafif olacak ağır tulum vs değil peynir domates ve salatalık yiyordum iyi geliyordu. Uyanır uyanmaz yemeye çalışın aç kaldıkça daha çok bulantı oluyor bulantı oldukça aç kalıyorsunuz maalesef kısır bi göngüye giriliyor. Kuru yemiş vs azar azar yiyin ki mi de boş kalmasın