Guneyinannesi1 Dün yumurta çatladı değerlendirdim bugün tekrar ilişki gerekiyor mu ? Ve gebelik testi ne zaman yapmalıyım ?
Sevgilimmmmmmm Testi adet olacağım gün yaptım ben pozitif çıktı bir sonraki gün kan verdim 76 çıktı. Senin de geç döllenme olmazsa adetine yakın yap