Merhaba bir patili çocuğum var (golden retriever)ilk gebeliğim. Eşim çok sık iş seyahatinde oluyor ayda 15 gün olmuyor bazen. Çok zorlanırmıyım tecrübe eden varmı? Bensiz uyumuyor , dr birlikte uyumayın dedi ama kapıyı kapatırsamda çok ağlıyo kıyamıyorum zaten hormonlar zirvede bende ağlıyorum. Perişanız.