Mom_06 “Merhaba, embriyo transferi oldum ve maalesef test sonucum negatif çıktı. Şu an adet görüyorum ve adetim sırasında et parçası gibi dokular geliyor. Bu durum normal midir, yoksa endişelenmem gereken bir şey mi? Yardımcı olabilir misiniz?”
av0kado Mom_06 ben aşılama yaptırmıştım tutmadı sonrasında adet oldum işaret parmağı büyüklüğünde et parçası gibi oldu foto çektim doktora gittim rahim duvarındaki şeymiş onu temizlenmiş rahim öyle demişti doktor.. yinede doktora git muayene etsin
Mom_06 Bhrdnz hayır aramadım burada daha önce yaşamış olanların bir bilgisi varsa diye burada sormak istedim
lara2605 Mom_06 rahmin duvarı çok kalinlasiyor estrofem etkisiyle benim önceki negatif denemede kan pıhtılaşma kalın kalın dökülmüştü
Papatya0640 Mom_06 Canım normal rahim duvarı kalınlaştığı için dökülüyor canım senin tüp bebek sanıeım amh düşüklüğünden yapılmıştı embriyon kaçıncı gündü ve kalitesi neydi