Neslihan98 Kızlar bütün belirtiler 6 haftalık olduktan sonra yok oldu bu normal mi hamile olduğuma inanmıyorum bile, 5 haftalıkken bir tek kese göründü. 2 hafta sonra randevu aldım. Sizde de böyle oldu mu inşallah sağlıklı bir gebelik geçiriyorumdur
yenibirannis Neslihan98 belirtilerin bi kaybolup bi gelmesi normal canım bnde çok yasadım sağlıklı gebelik için progesteron hormonunu baktırabilirsin
Begm_01 Neslihan98 ben 1 aylar hissetmedi. Bile 2 buçuk ay gene belirti gibi az şeyler azar azar mide bulantısı o kadar
Sevgilimmmmmmm Neslihan98 kız sus deme öyle. Bende dün böyle bir baslik açtım bugün kusarak güne başladım. Tam 7 haftalık oldum ilk defa istifra ettim
yenibirannis Neslihan98 Dr kanda bakıyo benim kendi bakmıştı sağlikli bi gebelik mi değilmi progesteron hormonuna bakalm içimiz rahatlasın demişti
Neslihan98 Begm_01 Ben ilk haftalarda çok hissettim bu yüzden adete 6 gün kala test yaptım öğrendim 6 haftalık oldum belirtiler yok oldu. İnşallah sağlıklı olur
yenibirannis Neslihan98 şimdi zaten bebek kalp atısı duyulur inş bnde 6+1 de kalp atışı duyup bebegimi görmüştüm görmezse o zmn isteyebilirsiniz geç döllenmeyse gözükmez sadece