Ezgikcc Dün ilk kez nst girdim doktor düzenli sancın var dedi birkaç saat gözlem altında tuttu serum verdi sonra tekrar nst ye girdim ilk girdiğime göre daha normal cıktı erken olduğu için cok stres oldum böyle bır sey yasayan var mı aranızda
Gamze3406 Ezgikcc suyumun fazlaliğindan 32. Haftada düzenli sancım çıkmaya başladi ilaçlar serumlar fayda etmedi 33. Haftaya kadar ancak durdurdular, zaten 34. Haftada erken doğum olacaktı erken doğumunda erken doğumu oldu.
Ezgikcc Gamze3406 bende su fazlalığı falan yok yani doktora göre her şeyim normal dün ilk kez girdim serum sonrası nst de sancı yine var ama bu seferki az cıkmıs diğeri gibi değil sıkıntı görmüyorum suan dedi eve gönderdi hissettiğim bi sancımda yok stres oldum bende haliyle hıc beklemiyordum böyle bir şey sizede cok gecmıs olsun bir an önce kucagınıza alırsınız inşallah
Gamze3406 Nesizade05 bebeğim halan küvöz de malesef. 8 ekimde doğum yaptım, doğumdan önce 15 gün doğumdan sonra 10 gün hastahanede yattım doğum öncesi son hafta sancıları artık hissediyordum, karnım çok sertleşiyordu.