Kızlar selam 28+3 olduk 16. Haftamdan beri göğüsümden süt geliyor ama az az miktarlarda damla gibi doktorum normal gelebilir demişti ama 3 haftadır süt hiç gelmedi dün geceye kadar dün gece önümün ıslaklığına uyandım baya süt gelmiş çok gelmesi sorun olur mu acaba birde sadece sağ göğsümden geliyor 🥺