Arkadaşlar bebek arabası alacağım Kraft Kenya modelde karar kıldık. Şuan ilk baktığımdan daha indirimli fiyatı ama çok zor stoğu bulunan bi model. Sizce hemen kapayım mı yoksa biraz daha beklesem bu ay içinde fiyatı daha fazla düşer mi acaba ? Birde beklerken hepten stokları biter sonra birde yeniden daha yükseksen stoga girer mi diye korkuyorum