Hanımlar merhaba bugün ebeye muayene oldum gecen hafta acikligim 2 cmdi.degisen bişey olmamış. Rahim agzımda da incelme hiç yokmuş. Birkaç gün daha bekle sancı gelmezse sezaryen olabilirsin dedi. Sancıyi bekliyorum şu an sancı gelmezse yüzde 90 birkaç gün sonra sezaryen olacağım.Sancim gelsin diye npmaliyim tecrübeli birileri varsa fikir belirtebilir mi