Zeynep3 Kızlar gerçekten babyjörne o kadar para vermeye gerek var mı , bilmediğim için soruyorum yani muadiller de iş görmez mi ? Kullanıcıları cevaplarsa sevinirim bir de muadil alıp memnun kaldığınız markalar oldu mu ?
rozamomy Ben Zeynep3 ben merfbaby aldım, babybjornu deneyimlemedim görmedim ama açıkçası fiyat performans olarak değerlendirip aldığımı makul buluyorum 😊
babyiscoming_ Zeynep3 mammas iyi diyorlar bende alacaktım ama hediye geldiği için değiştirmedim. Safe line marka alınmış bana güzel duruyor ama kullanmadık daha tabi çünkü karnımda😄
Cihangir09 Zeynep3 en fazla 6 ay kullanacağınız bir ürüne o kadar para vermeye bence hiç gerek yok. Mamma marka aldık biz bence gayet kaliteli
poyrazmom_ Zeynep3 tabi ki o kadar para vermeye gerek yok çevremde kullanan çok arkadaşım var merfbaby markası hatta bir çok fenomende bile bu marka var ben de bunu almayı düşünüyorum