Sizinkiler daha küçükmüş belki ilk trimesterin verdiği sıkıntılardandır. Benim de ilk trimesterim ağrılı geçmişti. Dikkat edin kendinize, ilk zamanlarda insan hamile olduğunu unutuyor bu yüzden ani hareketlerde bulunuyor. Bir de her ihtimale karşılık doktor kontrolünüzde bunu dile getirin