momBg kasık ağrım vardı regl ağrısı gibi ama daha 4 gün var olmadım ara ara gidip gelen ağrım var onun dışında süpriz oldu inşallah kanda da çıkar onun öncesinde awox test yapmıştım onda da silik çizgi vardı prodoctor testinde de inşallah vardır senin belirtilerin varmı canım