Korkmayın bu süreçte stres yapmamanız çok önemli. Mümkün olduğunca pozitif olun. Sağlıklı beslenin, egzersiz yapın. Yumurtalarınızın kalitesi artsın. Eşinizde aynı şekilde dikkat etsin.
Bizde de hiç bir sorun yoktu. Yumurta takibi, çatlatma iğneleri, aşılamalar hiç bir sonuç vermedi ama tüp bebekte ilk denemeyle çok şükür 20 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum 🌸🩷
Darısı başınıza inşallah 🙏🏻🥰