35 haftalik hamileyim gelişimi 37 haftalik. Sabah 5 ten beri gerçi kac gündür o haldeyim ama. Bu sabahtan başlayan belimden kaşıklar vuran bir ağrı dinlenmeye geçmiyor. 1 saat aralıklarla oluyor. Bebek kasiliyor karnım semsert bebek hareket ediyor elimle sevince tepki veriyor. Gaz sancisi dedim tuvalete de çıktım. Duş aldım ama geçmiyor daha dün akşama doğru nst ye girdim sanci çıkmadı. Bir anda böyle başlar mı? Böbreklerim sıkıntılı onun agrisi mi sanci mi yalancı mi bir de bebek bir saatte kendini belki 8 9 kez bir tarafa topluyor. Nişan ya da su da yok ortada