XaycaX Bebeklerinizi Allah bağışlasın. Küvözde kaldılar mı hiç? Kaldılarsa nasıldı hastanenin yoğun bakımı memnun kaldınız mı? Sizin hikayenize baktım da. Benim de karnımda sürekli sertleşme var. Sancı da çıkmıyor. Enfeksiyon çıktı, şimdi kalbimle ilgili problem var. Bakalım bir şey yapabilecekler mi