artikboyle normal 😬 benimde kollarım çok uyuşurdu, gece sürekli onun ağrısına , uyuşmasına uyanırdım.
Magnezyum takviyesi kullanmanız lazım.
Doğuma yakın geçmişti , uzun zamandır da yoktu. Bebeğim 16 aylık , iki haftadır yine başladı kollarım , ellerim.
Çok zor oluyor, güç kalmıyor resmen.
Bir de omun egzersizleri oluyor , ben hamileyken kramp girdikçe yapıp hafifletmeye çalışıyordum. Siz de yapın isterseniz, youtubede görmüştüm.