Sabah 8.30-9 gibi gittim acile muayene ettiler bebeğin suyu iyi dediler açılmama iki kişi baktı rahim ağzını bulamıyoruz dediler o yüzden bakamıyorlarmis çok garip geldi mahfoldum zaten açıklığa bakacaklar diye sonra nstye bağlandım biraz sancı vardı ultrasonla bakıldı bebek iyi görünüyor ped verdiler eve git bı kaç saat sonra gel dediler ped islanmadi sadece adet olacakmisim gibi ağrı var gideyim mi napayım bilemedim bir daha açıklık falana baktiramam çok hirpalandim str saten tüm kaslarım taş gibi net bişi söylemediler su falanda gelmiyor şuan sabah geliyordu böyle bişi yaşayan var mı