superisi_1 Kizlar selamünaleyküm pazar günü aşılama oldum ama dünden beri akıntı mi diyim ne diyim yoğunlaştı ve sol tarafım da bir agri var veya karın ağrım oluyor normal mi
mom_baby25 superisi_1 Normal canım benim de olmuştu ayın 17 sin de aşılama oldum 31.inde test verdim sonucum negatif pazartesi tekrar gideceğim yeniden ilaca başlıcam Allah nasip ederse inşallah