38+4 teyiz ağrım var sancımda var ama genellikle geceleri oluyor en çokta uykusuzluk zorluyor gece hiç uyuyamıyorum 6 7 diyince uyuyabiliyorum oda her saat başı kalkıyorum dün kontrole gittim nst için bir hafta sonra gel dedi doktor 🤦🏼♀️o zmana doğururum heralde 😂sancım var diyorum gerçekmi değilmi anlayamadım diyorum gerçek olsa doğururdun diyor 😂 haklı neyse bende aynı durumdayım şuan beklemedeyiz aşağı inmiş. Geceleri sertleşip kasma çok oluyor bende hareketlerde gece yoğunlaşıyor hakkımızda hayırlısı olsun sağ salim alalım bebişlerimizi