Hayalimilay Yakın zamanda Tuzla devlet hastanesinde doğum yapan var mı arkadaşlar? Tavsiye eder misiniz?Ebeler sanırım daha aktif normal doğumlarda.Tutumları,yaklaşımları nasıl acaba ?
Sumeyye-Emre Hayalimilay henüz doğum yapmadım Perşembe son kontrolüm var o zamana kadar suyun gelirse sancın olursa gel dedi doktorum ama yengem burda yaptı doğumunu çok güzel geçmiş tabi onunki sezeryandı benimki normal gibi gözüküyor. Bu arada ebeleri çok iyi çok ilgililer
Hayalimilay Sumeyye-Emre Bir avazda sağlıkla ve kolaylıkla doğurmayı nasip etsin Allah hepimize 🤲🏻Doktorunuz kimdi acaba?
DamlaSnmez Sumeyye-Emre merhaba ilk doğummuydu yengenizin ve sizin Kartal ilk doğumu zorunlu sezeryan bile olsa yapmıyor da o yüzden soruyorum bende hastane arayışındayım Zeynep kamile gitmek istemiyorum. Acaba tuzla ilk doğumda mecburi sezeryan yapıyor mu (bebeğim yan duruyor) birde yenidoğan ünitesi nasıl acaba bi bilginiz var mı erken doğarsa başka hastaneye sevk edilir mi yoksa oranın küvezi var mı
Sumeyye-Emre Hayalimilay mesajınızı yeni okuyabildim. Doğumum oldu sezeryanla doktorum da normalde sürekli gittiğim doktorum Nurhayat dertliydi ama ameliyatıma giren Belfin nur arıcıydı
Sumeyye-Emre DamlaSnmez öncelikle yengemin 3. Çocuktu. Benimde doğumum oldu 17 gün önce sezeryan oldu benim ilk cocuğum doktorum uyarıcam dedi muayene ederken kanattı suyunun gelmesi için eve gittim akşamına suyum geldi acile gittik yatışımı verdiler sancım yoktu suni sancı verdiler sabaha kadar ne sancım oldu ne de açılmam 12 saat sonra sezeryana aldılar yani bildiğim kadarıyla hemen sezeryana almıyolar bende bayağı bekledik Tuzla’da sancı odası tek kişilik temiz bi hastane doğumdan sonra kaldiğim oda da iki kişilikti ama tek kişi kaldım yanımda 1 refakatçi ile çok temiz hastane fakat bazı hemşireler çok kabaydı açılmam olmadığı için dakka başı muayene ettiler psikolojik olarak çöküşlerdeydim çok zor geçti ama tabi girdiği gibi doğuranlar vardı Son olarak 37. Haftadan önce sancı veya su gelirse bu hastane almıyo eğitim araştırmalar alıyo 37 den önce