Kızlar 25 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ama ilkinde hiçbir şey hisstemedim o yüzden bilmiyorum yardım edin karnımda bir sancı var afedersiniz ishalkenki ağrıyı da andırıyor sanki gaz çıkarsam wcye gitsem geçecek gibi göbek deliğimin alt tarafından yatay olacak şekilde bıçak gibi kesip geçiyor nedir bu yardım edin 😩(ishal yada gaz yok)