Kızlar merhaba 20+3 / bugün balık ve salata yedim fakat biraz fazla geldiğini hissettim sonrasında sade soda içtim 3,4 saat sonra berbat bir ishal ve sonrasında kusma yaşadım içim söküldü resmen bu bebeğe zarar verir mi sadece yavaş yavaş su içip dinlendim saat geç olduğu için doktoruma yazmadım sabah iletişime geçerim diye düşündüm 😔😔😔