Aslidmrkl Detaylı ultrasona ne zaman gittiniz her yerde farklı tarihler yazıyor 20+5 e randevu aldım iyimidir
Tazeanne123456 Aslidmrkl 20+3 te gitmiştim bebiş ufaktı belki 22 haftayı beklesem daha iyi olurmuş suratı vücudu biraz daha etlenirdi diye düşünüyorum ama heyecandan hemen gitmek istedim
An53 19-23 arası gidiliyor. Doktorum bana ne kadar geç gitsen o kadar iyi daha gelişmiş olur daha rahat görülür dedi. Ben 22+0 da gittim 🙏❤️
Desdem49 An53 bende 15+3 kontrole gittiğimde doktor bana yeşil alan açtı Şuan 17 haftalık oldum daha sıra almadım ne yapmalıyım bekliyorum biraz daha büyüsün sıkıntı olmaz mi demi