Kızlar bana gülmeyinde o sıra yarı uyuşuk mu olunuyor bel altı yoksa tamamen mi uyutuluyor? O sıra sürekli hatırlatsak doktora bisey unutmayin diye 😂😂 onlarda dikerken kontrol etcek heralde ayy ne bileyim nasil bisey bu napcaz bakalim. Normal doğum görünüyoruz şuan ama etrafimda çok kontrole diye gidip apar topar sezeryana alinan oldu korkuyorum bende