ozgerbas benimki geç döllenme ydi ama 15 günde varsa çıkması gerekiyordu diye düşünüyorum. Benimki mesela 10. Günde gebelik testinde çıkmamıştı ama 15. Günde kanda ve gebelik testinde çıktı. Bende geçen ay 13 gün geciktim kesin hamileyim dedim ama 13. Gün adet oldum