Kızlar 2.5 yaşında ve 7 aylık 2 bebeğim var. 7 aylık Bebeğimden çok muzdaribim. Büyük oğlumda uyku konusunda yordu ama küçüğü çok başka. Rahatsızlığı var desem değil gibi, ama iyi de değil. Görünürde herhangi bir problemi yok ama anormal derecede uyumuyor. Gündüz taş çatlasın 1 saat uyur oda taş çatlasın sürekli sallarsan. Gece de 15-20 dakika da bir uyanıyor abartısız söylüyorum 15-20 dakikada bir sürekli uyanıp ağlıyor. Aç desem değil, gaz desem kendi gazını çıkarıyor büyüdü artık. 4. Aya kadar iyiydi 4. Aydan sonra bir anda bu şekle girdi ve 3 aydır aralıksız bu şekilde devam ediyor. Yaklaşık 20 gündür uyku damlası vermeme rağmen oda etki etmedi. Gerçekten artık kaldıramıyorum tahammül sınırımı aşmış durumda. Günlük max 2 saat uykuyla ayakta kalmaya çalışıyorum, gece 20 dk bir uyandığı için sinir sistemim de çökmüş durumda. Kan değerlerine baktırmak için sağlık ocağına kan alımına götürdüm bugün ama sağlık ocağı 7 aylık bebekten biz kan alamayız dedi. Normal çocuk doktoru da uyku problemiyle ilgilenir mi bilmiyorum. Kendince bi çaresi bi çözümü olan lütfen yorumlarınızı bekliyorum