Bu ameliyatı olup normal doğum yapan var mı ? Ben zorunlu sezaryen olurum diye beklerken doktorum bebek şuan doğum pozisyonunda ve vajinal doğum da olabilir dedi ama ben korkuyorum ameliyat geçmişim olduğu için açıkçası. Şuan 33. Haftaya girdim. Ameliyattan sonra doğum yapanlar bilgi verebilir mi ?