Toplu taşımaya binmiyorum çok nadir metro belki, ehliyetim olduğu halde eşim kendisi iş seyahatindeyken araba kullanmama metroya binmeme müsade etmiyor hamileyim diye içi rahat etmiyor 😅 Ben de çıkacaksam taksiyle gidiyorum, toplu taşıma çok kalabalık hamileyken hem virüsler kol geziyor hem de millet itip kakıyor bence pek binme.