Dileeekk hareket etmemiştir o an yada nts de kayabiliyor bi anlık o kadar zaman sıkılıp hareket ediyoruz ya oda etkiliyor bence hiç korkmayın kendinizi korkutmayın doktorda çok olumsuz konuşmamış daha çok erken psikolojikmen kendinizi yıpratınca kötüyü çağırınca kötü gelip buluyor, ben bir kez girdim bebek hiç hareket etmemiş tekrar çektir demişti hiç unutmam ömrümden ömür gitmişti o yüzden üzülmeyin sizde 😇