Buse_clkk1 Kızlar 26 haftalık hamileyim ara ara kasık ağrısı yaşıyorum. Doktor kontrolümde bir problem olmadıgı bebeğin poposu ve bacakları aşağıda oldugu için baskı yaptığını söyledi doktorum ama sizde durumlar nasıl
Ymrtsy Buse_clkk1 bende 26. Haftamdayım oğlum tam terzi pozisyonda kafası aşağıda bacakları yukarıda sürekli göğsümde baskı ve nefes darlığı çekiyorum midemi saymıyorum bile baskı hissine razıyım şuan her iki pozisyonda zor anlaşılan
Rabia-T Gayet normal.Bende 27 haftalıkken vajinada baskı hissediyordum. Doktor öyle durumlarda çok yorulma otur dedi. Sizde kendinizi çok yormayın
Buse_clkk1 Rabia-T yürüyüş yapılması öneriliyor ama ben 5. Dakikada kasıklarım ağrımaya başlıyor yürüyüş yapamıyorum ayakda çok duramıyorum aşagıda oldugu içinmi acaba
Rabia-T Buse_clkk1 Evet muhtemelen o yüzdendir. Bende çok ayakta duramıyorum hemen aşağıda baskı hissediyo gibi oluyorum. Özellikle yemek yaparken oluyor bende nedense. Sanırım sabit bir şekilde ayakta durduğum için 😑