Mak95 valla ben hamile.kaldim 2 defa ama yapisiklik varmiydi yokmuydu bilmiyorduk farklı sebeplerden dolayi erken dogumlarim oldugu ici ameliyat olacaktim ultrasonda farketti doktor sonra hsg cektirdi yapisiklik vardi histeroskopi oldum hem yapisiklik acildi hemde perde alındı 2 ay sonra tekar hamile kaldim insallah tekrar yapışmaz erken dogumu tetikleyebilir cunku korkuyorum