2017Gelini Kızlar az önce acilden geldim kasılmalarım vardı doktor ultrasonla baktı 8 haftalığım sadece kesemi gördü olamaz dedim biz kalp atışlarını bile duyduk. Sonra biraz daha Zorladık içinde hareket ediyordu ☺️ Doktorun bana dediği bu ultrason cihazı 10 uncu haftadan sonra gösteriyor iyi bir cihaz değil dedi. Yani anlayacağınız arkadaşlar kalp atışlarını duyamadık gibi yazan arkadaşlarımız var gittiğiniz hastanenin ekipmanları çok çok önemliymiş burdan bunu anlıyoruz. Çok şükür hastane ve doktor konusunda çok şanslıyım. 5. Hafta da keseyi görmek 6. Hafta da kalp atışlarını duymak nasip oldu 🙏🏻 Daha önce böyle bir post açmıştım canım