mlkkk Pamukanne4 hiç sanmıyorum kesinlikle doktorunuza danışın kortizon çok tehlikeli sütle de geçebilir malesef abim kortizondan dolayı böbrek üstü bezleri kuşink sendromuna döndürdü tedavi görüyor sizde doktora sormadan kullanmayın lğtfen
Annelikmghb Pamukanne4 alerjik astim var bahar zamninda emziriyor olacagim doktorum emzirirken kortizonlu igne kullanamicagimi soyledi polenede alerjim var ve ogme olmadan iyilesemiyorum nasil gececek bilmiyorum ama igneyle bir bucuk ayda falan iyileşiyorum
cerenceylan Pamukanne4 bi cevap bulabildiniz mi emzirdiniz mi . Drlardan farklı görüşler aldım kimisi. Zararı olmaz emzir dedi kimisi geçer dedi süte .
Pamukanne4 mlkkk gögüs doktoru verdi astım için inhaler emzirdiğimi söyledim ama sütten geçer dedi ama zarar vermez dedi kararsız kaldım
Pamukanne4 Annelikmghb benimde astımım var ve şuan emzirme dönemindeyim doktor kortizınlu inha verdi kararsız kaldım
Pamukanne4 Annelikmghb sütede geçeceğini söyledi bi anne olarak içim rahat değil emzirmek için çok ikilemde kaldın
Pamukanne4 cerenceylan sütten geçeceğini söylemişti doktor ama emzirebilrsn demişyi kullanmamda gerekiyordu içimde rahat olsun diye emzitmefim ben mama verdşm 3 gün sadece
cerenceylan Pamukanne4 çok teşekkür ederim bende hamileyim kullanıyorum doğum yapacam yakında ilk günler hem süt gelmez az gelir bende mama verir sonradan vermeye çalışırım . sağ olun🙏🙏
Pamukanne4 cerenceylan meme reddi yaşayabilirsiniz ama ilk defa emzirme olacağı için biberona alışır bebeğiniz bence doktorunuzla hem kadın doğum dr hemde kortizon veren dr konuşun emzirme dönemi için
cerenceylan Pamukanne4 Pamukanne4 evet banada sizin gibi doktorlar geçmez geçen miktarda bebeğe zarar vermez dediler . Az kaldı doğuma iletişimdeyim sürekli . Doğum sonrası 1 hafta tedavim kalıyor
Pamukanne4 cerenceylan meme reddi yaşamamınız için isterseniz arada göğüsünüzü emzirin ilerde zorlanırsınız tavsiye olarak söylüyorum ben yaşadım çünkü