birbilgetkn 38+5 deyiz hiç bir sancı ya da açılma vs yok ama yarım saattir belim ağrıyor ama sancı gibi değil sanki adet olacakmışım gibi sizce doğum belirtisi mi bebekte çok hareketli
birbilgetkn Asmklc mide bulantısı değil ama mide yanmam hafiflese de devam ediyor ama bebek daha doğum kanalında değildi en son pazartesi gitmiştim kontrole