Acemicegebe Kızlar merhabaa. Tam olarak bu ikisi arasındaki fark ne? Doktor bu durumu kendi mi seçiyor yoksa biz seçebiliyor muyuz? Miyom ameliyatı olduğum için mecburi sezaryen olacağım da uyanık olmak istiyorum. Sizce hangisi daha iyi?
Dilan_Deniz Acemicegebe keendin seçebiliyorsun sanırım anestezi doktoruyla görüştüğümde nasıl olsun diye sordu ilktede spinal olmuştum yine onu seçtim
Canim_bebegim27 Acemicegebe Bende spinal oldum ve daha iyi olduğunu düşünüyorum benim doktorum bana bir tercih sunmadi genelde spinal yapıyorlar zaten aksi bir durum olursa hani tansiyon yükselir anne aşırı paniğe kapılır korkar o zaman uyutuyorlar
-Papatya33 Spinal de tek bir iğne yapılıyor katater filan takilmiyor Epidural de bir karakter takılıyor agriniz olduğunda oradan ağrı kesici de veriliyor
Tictack Ben medipolde dogum yapacagim doktorum bana sezeryanda sadece spinal kullandıklarını söyledi, epidural yetersiz kalıyormus, ama bazı hastaneler epiduralde yapiyor acıkcası cok sacma geldi bana sebebini anlayamadım
-Papatya33 Tictack hastaneden hastaneye değişiyor. Benim hastane epidural yapiyor hep. Arkadaşım spinal olmustu
anonim05 Tictack bende medipolde yapıcam yarın gün alıcam sezaryen için ama daha önce hiç konuşmadım genel anestezi yapıyorlar mı yoksa ilk spinal panik yaparsan mı genele dönüyorlar kararsızım spinal mi genel mi olsam diye çok heyecan yaparsam ya da acı hissedersem
Tictack -Papatya33 acbaa hangisinin yan etkisi daha az, sanki spinalde bel agiris bas agrisi kaliyormus diye okudum ama arkadasiniz öyle bisey basina geldimi
-Papatya33 Tictack bel ağrısı var evet onda. Ama bende de var . Birkaç kişiden duydum doğumdan sonra bol bol kahve içilirse o bel ağrısı olmuyormus
Acemicegebe anonim05 aynı korku ve heyecanı yaşıyoruz ya ben de yarın randevumda doktorumla konuşacağım bunu bakalım hepimizin ki en kolay sağlıklı şekilde olur inşallah
Kubrasrlozd anonim05 ben daha önce spinal oldum. Genel aneztezidense spinal daha iyi bence. En azından çocuğunu en son sen görmüyorsun. Genel aneztezide Uyandığında Sezeryanın o ilk acılı ağrısıni çekiyorsun. Ama spinal de ayak uyuşukluğun 4-5 saatte geçtiği için o ilk sancıyı çekmiyorsun. Böylelikle daha kolay ayağı kalkabiliyorsun. Ama panik atak gibi bi durumunuz varsa siz bilirsiniz tabi. Ayrıca spinalde size yapılanları sadece bi dokunma gibi hissediyorsunuz birde orada sohbet ediliyor doktorla ekiple sizi rahatlatıyorlar hiç merak etmeyin ☺️