nurmltli61 Belim sanki tutulmuş gibi o kadar ağrıyor ki anlatamam baldırlarım belim inanılmaz yatarken kalkarken dönerken beni çok zorluyorlar rahim de büyüyor sanırım karnımda garip bi baskı var 🥲bu bel ağrısına nasıl çözüm yolu bulabiliriz
Endoplazmik nurmltli61 bende de oldu dinlendim geçti canım bir de hamile egzersizleri yap çok iyi geliyor
Nur7o nurmltli61 korkutmak gibi olmasın ama ben 6. Ayımdayım yatamiyorum oturamiyorum ağrıdan ve daha da artıyor Muş öyle yazıyorlar :( Allah yardım etsin