Dtkmk eğer epidural olacaksanız acayip güzel geçecektir eminim. 12 haziranda epidural sezaryenle oğlumu kucağıma aldım. Öptüm kokladım zaten 6 dakika sürdü sonrasında da 30 dakika içinde dikilip odaya çıkarıldım. Bacaklarımdaki uyuşukluk geçer geçmez hemen yürümeye başladım. Gece kendim kalkıp oğlumu gezdirip yürüyordum o yüzden de 3. Gün sezaryen acısını azaltmıştım. Size kesinlikle tavsiyem olsun, sıvı gıdaya geçtiğinizde çorba hoşaf hastane ne verirse ya içine çörek otu atın yada bir çay kaşığı çörek otunu su ile yutun hemen gazınız çıkacaktır. Öyle makas vs unutulma durumu olmuyor yani kendinizi korkutmayın. Tam tersine bebeğinize kavuşacağınız için bütün kıyagetlerini koklayın zaman o kadar çabuk geçecek ki bi bakmışsınız kucağınızda😍