Vlog1345 hayır değil, iyileşme süreci var sadece. Her gün bir önceki günden %50 daha iyi hissettiğiniz bir süreç..
İlkinde sadece okuduklarımızdan biliyoruz, kafamızda oturmuyor ne kadar okusakta, ama ikincide “zaten yaşadım ben bunu” diyerek.
psikolojik olarak rahatlatıyor insan kendini..