İlki sezaryen , 2.si 24 haftalık gebelik sonlandırma normal doğum, 3. Gebeliğim 00’ itibariyle 37 olduk banada hiç doğmayacak gibi geliyor. Ssvd olacak %98 :) Bende sabırsızlıkla bekliyorum. Her gün yürüyüş yapıyorum akşamları, hurma yemeye felan başladım. Sabah çatı muayenem var:)