edis22 Bence 2.5 yaş biraz erken
ben de o dönem öyle düşünüyordum 4-4.5 yaş gibi iyice rahatladım ve gerçekten istemeye başladık
çok şükür doğdugunda araları 5 yaş 3 ay olacak.
İlk cocugun kendi kıyagetini giyip cıkarması,odasında kendi başına uykuya dalabilmesi kreş,anaokulu vs gitmesi,yemeğini yemesi tuvalete tek basına gidebilmesi bence altın noktalar🌸
ve en önemlisi onunla yeterince güzel anılar biriktirip için rahat ikinciyi karşılamak..
Ardarda arkadaş gibi büyür olayına sıcak bakmıyorjm arkadaşları zaten olacak
biraz da abi kardeş olsunlar..
Anne bi nefes alsın kendine gelsin.
Benim kardeşimle aram 7.5 yaş
o bir tık fazlaydı
en az 4 olmalı diye düşünüyorum 5 çok derseniz :))